Få overblik over Brydes 
Flytte- og logistikløsningers med vores FAQ 
erhvervskunde.

FAQ Erhvervskunde

Vi har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål om flytning, der giver dig svar på alt, hvad vi kan hjælpe med, når du vælger BRYDE & SØNNER A/S til din firmaflytning.

FAQ Erhvervskunde

Q: Kan i hjælpe med planlægningen?
A: Ja. Vi har konsulenter med ekspertise inden for rådgivning og logistik der kan assistere med alt forarbejde.

Q: Skal vi selv pakke kontoret ned?

A: Vi tilbyder flere løsninger afhængig af, om I selv ønsker at pakke kontoret ned og ud selv, eller I foretrækker, at vi tager os af alt. Vi kan tilbyde:

  • Totalflytning: Vi sørger for at pakke hele kontoret forsvarligt ned, køre det hen på den nye adresse og pakke det ud igen. Vi skiller og samler kontormøblerne samt sørger for it-udstyret er tilsluttet igen og har erfaring med specialopgaver som f.eks flytning af bibliotek og arkiver.
  • Almindelig flytning: Vi leverer flyttekasserne og transporterer dem ud til den nye adresse med det indbo, I selv har pakket ned.
  • Selvflytterløsning: Vi leverer en container ved jeres virksomheds adresse. Containeren fylder I selv, hvorefter vi flytter den til den nye adresse. Derude tømmer I selv containeren, og vi henter den så igen efterfølgende.

Q: Kan I flytte efter arbejdstid eller i weekenden?

A: Vi tilbyder aften-, natte og weekendflytning alt efter jeres virksomheds behov.

Q: Hvad gør jeg, hvis møbler m.m.er blevet skrammet under flytning?
A: Er uheldet ude, og der er sket en skade på dine ejendele, har Bryde flytteansvarsforsikring og medlem af Dansk Møbeltransport Forening . Ring til os på 44 53 20 00, så vi kan løse problemet.

Q: Hvad med kontormøblerne, skal de skilles ad inden flytning?
A: Vi kan sagtens skille møblerne og samle dem igen på den nye adresse.

Q: Hvordan kan jeg være sikker på, at mine møbler kommer frem?
BRYDE & SØNNER A/S har mere end 50 års erfaring i branchen og vores professionelle flyttemænd sikrer at din virksomhed bliver flyttet sikkert, effektivt og hurtigt, så I kan komme tilbage til arbejdet hurtigst muligt.

Q: Kan I flytte alt?
A: Vi har dagligt ca. 40 flyttefolk på gaden og omkring 16 flyttevogne og er eksperter indenfor specialtransporter. Vores vogne er alt fra mindre servicevogne til de store flyttevogntog. Derudover råder vi over såvel flytteelevatorer som sideloadere, der giver os mulighed for at flytte alt fra pengeskabe til pianoer fra første såvel som 5. sal uden elevator.

Q: Kommer I med flyttekasserne?
A: Ja vi tilbyder flere flytteløsninger, og kan levere flyttekasser, hvis I selv ønsker at pakke indbo ned.

Q: Vi vil gerne selv pakke arkiver m.m. ned, kan I bare flytte dem?
A: Ja vi kommer med en container, som I fylder. Herefter kører vi containeren til den nye adresse og henter den igen, når I har tømt den.

Q: Hvad med kontoret, vi flytter fra?
A: Bryde kan sørge for affaldssortering og erhvervsrengøring af de fraflyttede lokaler, så I ikke skal bekymre jer mere om dem. 

Q: Vi har et eller flere tunge pengeskabe/arkivskabe, der skal flyttes, kan I det?
A: Ja vi har specielle maskiner, der gør os i stand til at flytte tunge og anormale objekter. 

Q: Kan I flytte vores it-udstyr og opsætte det på den nye adresse?
A: Ja vi kan sagtens sørge for at pakke og opsætte It-udstyret, så I er klar til at arbejde.

Q: Vi skal flytte til udlandet, kan I hjælpe?
A: Ja Bryde flytter også gerne din virksomhed til nyt domicil i udlandet. Læs mere om international flytning her.

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig?

RING 44 53 20 00 – eller udfyld med navn og telefonnummer, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig

Ja tak - ring mig op

Kontakt os for et
uforpligtende tilbud

Udfyld kontaktformular